Post by longstamcurwirou on Feb 9, 2022 6:26:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Buddy Toss ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Buddy Toss IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Buddy Toss 2022 version ▞▞▞
det finns en bugg där du trycker vid rätt tidpunkt och det gör ingenting, vänligen fixa det
Trevligt spel och roligt
Den har för många annonser, ju mer du spelar spelet desto fler annonser visas, tills du når den punkt där varje enskild del av spelet en annons börjar. Grafikmässigt kan det förbättras. Den reagerar inte alltid på kontrollerna.
Ruskigt
förbättring krävs
Titta, spelet är bra, men ett par gånger när en annons slutar kom 2 annonser till innan annonsen slutade, radera dessa dumma annonser ok?
Gillar inte när jag går för att öppna det är det svart i typ tio minuter men bra spel trots det
När jag såg bilden trodde jag att den var hardcarry från exo😂 men grafiken är ganska bra. Men det blir tråkigt ibland och jag gillar karaktärerna
Har väldigt ont i min telefon
Jag kan inte ens ladda ner spelet. Jag har provat ungefär 27 olika saker och det fungerar fortfarande inte.
kul men alldeles för många annonser jag menar jag har haft annonser förut men varje gång jag misslyckas visar det en annons
Jag älskar det här spelet det är sååå roligt att jag inte kan sluta spela med det är mitt drömspel jag spelar det alltid och inga fördröjningar eftersom Wi-Fi är avstängt och jag kan inte vänta med att gå till rymden UwU
När det kommer ner kommer det så snabbt, snälla gör det långsamt
hhty🤔😤😠👹🧟♂🤣😂
det är väldigt trevligt att spelet kan nå stjärnorna och det är oändligt!
BÄSTA SPEL NÅGONSIN Jag bryr mig inte ens om att annonserna är roliga och spelar det alltid i skolan
Buddy Toss Nezahtjevne igre gse
Fancy Pants Adventures アーケード rma
Buddy Toss Alkalmi shur
Mycket mycket intressant spelhoppning wow detta bättre spel tack😇💖👍👑
Spelet svarar så dåligt.
Det är bra men allt du gör är att trycka så att det kan fånga det och det finns många tillägg
Det är verkligen ett bra spel
Alldeles för många annonser
roligt och allt utom annons på annons på annons, efter 1 eller max 2 kast får du en annons, du stänger den och får en ny, du stänger den och du kastas in i play store till någon annan app... som heliga fk har aldrig sett så många annonser i ett spel...
Det är ett fantastiskt spel men annonserna är väldigt irriterande att de kommer varje gång du förlorar.
Det här spelet är för svårt när mannen faller ner, du har inte ens tid att fånga honom
Spelet är bra men jag kan inte ändra språket på det.
Jag gillar det inte
Alldeles för många annonser..
Det är ett vackert gjort spel med perfekt grafik Och inga misstag. Jag ser inget sätt hur det här spelet skulle kunna bli bättre
Har precis börjat och jag gillar det redan inte många annonser och ja, det går bra
Snälla sluta ge mig annonser var 5:e sekund förutom det fantastiska spelet
拋出銀河系 休閒 ove
dikt för Storbritannien och Irland och Wales med företagets antal personer som inte är ansvariga för första gången på morgon- och kvällsunderhållningen och den andra dagen och natten och sedan nästa dag. Jag tror att jag har varit lite mer om att denna produkt för närvarande bearbetas och jag ser fram emot att se mycket mer. Vi måste kunna, och å andra sidan letar jag efter att rekrytera ett erfaret team av människor som vill göra det åt dig till startsidan högst upp på sidan på flygplatsen @ samma som
💩💩💩💩💩
tråkigt och repetitivt. annonser var tredje sekund. Jag kom och letade efter ett spel och jag laddade ner en annonsmaskin. Jag hade roligare att spela annonserna än jag gjorde själva spelet (vad lite av det var det)
Intressant vardagsspel med för många annonser. Även när du avslutar spelet får du se en annons och det är inte ok.
Buddy Toss Казуальные cmd
Fantastiskt spel, fantastisk grafik och inte så många annonser
Hey buddy, Come this wrestler buddy can toss you and show you the real ... iPhone, 4S, 5, 5C, 5S, 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, SE, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X, XS,
Suger. Plus efter att du kommit till en viss punkt ser du inte din kompis ens falla så att du inte har tid att reagera.
det här är det värsta spelet jag inte ens kan starta, det ser bara ut som en svart skärm
Det här spelet är sååå bra jag älskar det så mycket. Det är riktigt roligt. Jag skulle kunna spela det hela dagen. Men jag skulle ändra annonserna .💜💜
Utan pourpes spel bara
Buddy Toss Įprastos temos dtwn
Dessa är spel kompatibla med nästan alla Android-telefoner (Huawei, Honor, ... 63) Buddy Toss, ett mycket enkelt spel där vi måste kasta en person i luften
Bra spel jag
Det här spelet är ett bra spel att spela. Det hjälper dig att fokusera och fortsätta spela💝💝🔥🔥😘
Åh wow det här spelet är såååå trevligt jag fick solenergi detta är bästa spelet wow
Jag såg Captain Sauce spela det här spelet, så jag bestämde mig för att spela det själv. Det här spelet är riktigt snyggt och roligt att spela.
det suger och det krånglar hela tiden
rolit
100 bästa gratis Android-spel att ladda ner på smartphone
Det här spelet ganska bra till en början men nej de raderade grejen i spelets vänstra sida när du startar och hur ska jag veta att klicka som imgaine jag gick till 10 miljoner hur jag kan veta vilken tid eller sek jag ska klicka för att kasta och även vid första matchen gick det bra med vänster sida när du börjar lyfta upp kroppen men nej hur ska jag kunna klicka på lyft honom igen
Spel på nätet - Gratis onlinespel
Buddy Toss Casual pbxe